jag och syssling

hejsan mejsan på dejsan

nu tycker jag allt att ni förtjänar några bilder på moi o moi syssling



pussyeah



sommar

hejsan mejsan på dejsan

tänkte att ni som läser skulle vilja ha nån sommarbild som tagits detta år av moi

ni får hare så braaau
pussyeah



ojojojojojojoj

hejsan mejsan på dejsan

ehmm
ja
hej
typ 30 år sen jag blogga
ville ba bekräfta att jag lever.
jag lever mina vänner.


en smått gammal bild på mej och min broder som ser ganska creepy ut



andra pics

crazy makeup







love


göteborg

hejjhejj
idag åker jag och mamma till göteborg (träffa alva och elisabeth)
och sen ska vi imorrn gå på göteborg horse show, :D
*i förregår var jag hos tandläkaren och han drog ut en mjölktand ( visste inte att jag hade :o)
så, nu e alla mina tänder ute !! yeeeeeeeyy
nu ska jag iväg till ridningen (rider en timma tidigare idag för att vi ska hinna med tåget)

ni ska få dagens outfit och andra bilder;


militärgröna chinos JC
svart bälte- vet ej
grå urringad tröja JC

annat: plattat hår





första åkningen

hejjhej !
är helt slut efter första åket.
det har varit underbart väder och underbart att åka :)
just nu snöar det inte men det snöade innan.
ska duscha och klä på mej nu, sedan ska jag o de andra äta en god middag, tacos.


gammal bild


till tåget snart

rubriken säger ganska mycket :)


DUVED

hejhej
ett  inlägg till idag för jag tänkte berätta att jag åker till Åre, duved imorrn!
ska vara i skolan till ett eller nått.
natt-tåg blire , så kommer alltså fram på torsdag!

jag vet fortfarande inte om jag kanske ska ta med min data elr nått...
vi får se !

SKA BLI JÄTTE KUL :D

HARE BRA


forever alone...

hejhejj
idag är det alla hjärtans dag !
haha, inget speciellt med den saken  ...
jag har varit nu i alla år forever alone på alla hjärtans dag. så e livet ?! ;)
detta fick jag iallafall av mamsi !
bjuder på bilden -.-
kram  !!


-pics



but when i try to speak the words won´t come out

Det är fredag, jafan!

hoppas ni alla har det bra!
Red idag och det gick rkt bra och super kul (hoppning)

nu ska jag chilla lite ;


just nu

dagens väder haha ;



KRAM !



the end of the road

hejhejj
*i söndags var jag o julia på entré , jag köpte lite kläder, nått nagellack  mm :) (kan visa bil senare)
* igår gick jag till min mammas jobb och var där tills hon slutade kl 20.00 ,
hade rkt chill där , satt o plugga kollade på tv och slumra till lite ;)


julia




ny jacka :)


NU tänkte jag duscha o göra mej iordning :)


skötarmöte

hejhej
ska iväg till stallet på skötarmöte
ev ska jag städa o fixa mitt rum när jag kommer hem igen
ja...f.u.l.


innan ridningen

hejjhejj
bloggar nu lite smått innan jag sticker till ridningen.
vi ska nog ha vanlig ridning / dressyr
fint väder det är idag, blå himmel osv men 11 minusgrader...

måste gå nu !


ℱℴℓℓℴω your ❤ and ► for the ✯´s

hejjhejj
fredag idag då,
skola som var helt okej ..
i helgen ska jag nog träffa Julia och plugga lite

något speciellt ni ska göra?

dagens outfit ;

+ rosa nagellack


ska blogga mer sen ;*






RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!